Com traslladem el decret del sistema educatiu inclusiu a les nostres aules de FP? La veritat és que mai m'havia llegit el Decret 150/2017, de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu , i comparteixo l'opinió de la resta de companys, queda molta feina per fer. Cada cop hi ha més alumnat amb algun tipus de dificultat, que durant la seva etapa obligatòria ha tingut un PI, però en arribar als cicles formatius és molt difícil la seva continuïtat i som els centres i els docents els que hem de buscar possibles solucions, a vegades encertades, per donar aquesta inclusió i oportunitat a tot l'alumnat. Al centre on estic, es planifiquen itineraris personalitzats a l'alumnat amb dificultats, perquè puguin fer el cicle en més temps i amb una distribució dels mòduls més adequada i sempre amb l'objectiu que pugui ser assolir amb èxit. Tot això es treballa de forma conjunta entre l...
Entrades populars d'aquest blog
Compartim recursos del Principi 3 del DUA. Participació i implicació Després d'escriure els diferents recursos amb què estic treballant, m'adono que em caldria trobar un recurs on fomenti la participació de l'alumnat i que sigui més un treball de grup que no individual. Un recurs que estic utilitzant molt últimament és el WhatsApp, estic dintre del grup del qual sóc tutora, perquè durant el període de confinament, m'he adonat que en aquests moments i amb el tipus d'alumnat que tinc, és la manera d'arribar més ràpidament a ells i d'estar en contacte, puc tenir "converses" i resoldre qüestions que a vegades dintre de l'aula es fa complicat. Fomentar l'elecció individual i l'autonomia Wix . Entorns virtuals d'aprenentatge Clasrroom Moodle Minimitzar les amenaces i les distraccions Calendari de Google . Ressaltar la importància dels objectius Corubrics . Impulsar la col·laboració i la comunicació. Google Meet Zoom Xarxes socials Wha...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada